Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

Τι δεν θέλουν να μάθετε ποτέ για τον Μάικλ Τζάκσον

What They Don’t Want You to Know About Michael Jackson
By Christopher Hamilton  /  6 Ιανουαρίου 2005
Μετάφραση:Αris Mixalopoulos


Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε το όνομα Michael Jackson; Michael;  Εγκληματίας;  Σπουδαίος καλλιτέχνης;  Επιχειρηματίας; Οτιδήποτε και αν σκέφτεστε για τον MJ, πετάξτε όλες σας τις σκέψεις από το παράθυρο και ας εξετάσουμε μερικά γεγονότα.

Για χρόνια τα μέσα του έχουν φορτώσει την ετικέτα του φρικιού. Τι απέγινε το ΜJ;Δεν ήταν κάποτε ο Jackson η απόλυτη δύναμη στη μουσική βιομηχανία; Πότε τα έχασε;

Δεν έχει παρά να κοιτάξει κάποιος τη στιγμή που ο Μάικλ άρχισε να απεικονίζεται ως « Τρελός» Δεν ήταν κατά τη διάρκεια της περιόδου του « Thriller» Είναι επιτρεπτό να είσαι ένας άντρας που χορεύει και τραγουδάει. Αυτό είναι που αυτοί θέλουν. Μην τολμήσεις όμως να γίνεις ένας σκεπτόμενος επιχειρηματίας. Μην τολμήσεις να αγοράσεις το μουσικό κατάλογο των Μπίτλς. Μην τολμήσεις να παντρευείς την κόρη του Έλβις Πρέσλει. Μην τολμήσεις να νικήσεις τη μουσική βιομηχανία στο ίδιο της το παιχνίδι. Ο Μichael άρχισε να παρουσιάζεται ως τρελός από τη στιγμή εκείνη που άρχισε να κάνει επιχειρηματικές κινήσεις τις οποίες κάνεις άλλος δεν είχε κατορθώσει να κάνει.

Ο Μάικλ τα έβαλε με δύο πολιτιστικά είδωλα και κυριολεκτικά τα διέλυσε. Όλη μας τη ζωή μας βομβαρδίζουν με δύο γεγονότα. Οι Beatles ήταν το μεγαλύτερο μουσικό γκρούπ όλων των εποχών και ο Ελβις Πρέσλει ήταν ο βασιλιάς της Ροκ εντ Ρολ. Ο Μαικλ αγόρασε τους Beatles και παντρεύτηκε την κόρη του βασιλιά. Αν δεν ήμουν κυνικός, θα έλεγα ότι ο Μάικλ παντρεύτηκε τη Λ.Μ Πρέσλει για να μπει στο μάτι των ανθρώπων εκείνων που θεωρούν τον Ελβις ως τον βασιλιά.

Οι Beatles ήταν φοβεροί, άλλα δεν ήταν αρκετά καλοί ώστε να διατηρήσουν τα εκδοτικά δικαιώματα των δικών τους τραγουδιών.

Ο Έλβις ήταν μεγάλος, δεν έγραφε όμως ο ίδιος τα τραγούδια του. Ο μάνατζερ του , Col Tom Parker, ήταν ο εγκέφαλος πίσω από τον Πρέσλει… κρατώντας τον ναρκωμένο με χάπια και κανονίζοντας ο ίδιος όλες του τις κινήσεις.

Ο Μαικλ ως καλλιτέχνης ήταν άπλα αξεπέραστος . Με το “Off the Wall,” έγινε ο πρώτος σόλο καλλιτέχνης με τέσσερα Τοp Ten κομμάτια. Το "Thriller" είναι το άλμπουν με τις μεγαλύτερες πωλήσεις όλων των εποχών, με το ρεκόρ για την εποχή των 7 Top Ten κομματιών. Το “Bad” ήταν το πρώτο άλμπουμ που παρήγαγε 5 νούμερο ένα τραγούδια ( ακόμα και το Τhriller είχε μόνο δύο νούμερο ένα τραγούδια). Όλα αυτά είναι καλά και εντάξει. Όμως αυτό είναι το μόνο που σου επιτρέπετε να κάνεις. Να τραγουδάς και να χορεύεις. Ο Μαικλ ήθελε να γίνει μεγαλύτερος. Αγόρασε τους θρυλικούς καταλόγους της Sly και της Family Stone και κανείς δεν έδωσε ιδιαίτερη σημασία. Όταν όμως αγόρασε τουs Beatles, το πρόσεξαν όλοι. Η συγχώνευση με τη Sony ήταν το χειρότερο. Η Sony, στην προσπάθειά της να έχει μερίδιο στον κατάλογο των Beatles, συμφώνησε σε μια 50/50 συγχώνευση με τον Jackson, σχηματίζοντας έτσι την Sony/ATV εταιρία μουσικών εκδόσεων. Αυτή τη στιγμή, o Michael συν-κατέχει το ήμισυ του συνόλου των εκδόσεων όλων των καλλιτεχνών της Sony. Ρίξτε μια ματιά στους πλήρης καταλόγους των τραγουδιών στο sonyatv.com. Στα τραγούδια που ο Jackson κατέχει εκδοτικά δικαιώματα  συμπεριλαμβάνονται περισσότερα απο 900 τραγούδια country από καλλιτέχνες όπως ο Tammy Wynette, Kenny Rogers, Alabama. Όλα τα τραγούδια που έχει γράψει ο Babyface. Latin τραγούδια από την Selena και τον Enrique Iglesias. Τραγούδια της Roberta Flack, της Mariah Carey, των Destiny’s Child. Τραγούδια του 2pac, του Biggie και του Fleetwood Mac. Στην ουσία ο Jackson κατέχει πάνω από 100.000 τραγούδια. “ Τι κάνει αυτός ο άνθρωπος ;” Κανένας από τους μεγάλους δεν το έκανε ποτέ αυτό. Ούτε ο Bono, ούτε ο Springsteen, ούτε ο Sinatra. “ Ποιος νομίζει ότι είναι; Χτυπήστε τον με οποιονδήποτε τρόπο.”

Για να χτυπήσεις κάποιον, πρέπει να του επιτεθείς σε αυτό που αγαπάει περισσότερο. Δε θα πω τίποτα περισσότερο πάνω σ’αυτό.

Ο μόνος άνθρωπος που πλησίασε τον Jackson στο να τα βάλει με την βιομηχανία, είναι ο Prince και σε ένα μικρότερο βαθμό ο George Michael. Τον George Michael τον κυνήγησαν με τον το να κάνουν γνωστό ότι ήταν ομοφυλόφιλος. Ο Prince πάλεψε σκληρά και τα κατάφερε, παρ’ όλα αυτά έπρεπε ακόμα να καταφεύγει σε μεγάλες εταιρίες για να διανείμει το υλικό του. Δεν υπάρχει τίποτα κακό σ’αυτό. Ο Prince θα έπαιρνε τη μερίδα του λέοντος, όμως το αποτέλεσμα ήταν ατέλειωτα χρόνια απεικόνισης ως τρελού και δύσκολου. Η μεγαλύτερη στιγμή για αυτούς, ήταν η συνέντευξη τύπο του Tom Sneddon για την σύλληψη του Jackson."Τον πιάσαμε." Ποτέ η χαρά δεν ήταν πιο εμφανής. Ποιος νοιάζεται αν έχουμε στοιχεία; (διαβάστε περισσότερα)

Όταν ο Michael αθωώθηκε δεν το γιόρτασε. Επέστρεψε στο σπίτι του και στη συνέχεια έφυγε από τις ΗΠΑ. H καλύτερη κίνηση που έκανε ποτέ. Τι απομένει τώρα για τους εχθρούς του να κάνουν; Έχει φύγει. « Έφυγε; Τι εννοείς ότι μετακόμισε στο Μπαχρέιν; Λοιπόν, πως στο διάβολο θα τον χτυπήσουμε, αν δεν είναι εδώ; Γρήγορα, βάλε αυτόν τον αρθρογράφο να γράψει μία σειρά από άρθρα για το πώς ο MJ είναι στα πρόθυρα της καταστροφής. Α, το κάναμε αυτό; Λοιπόν, τι άλλο μπορούμε να κάνουμε;»

Φαινομενικά ο Μαικλ δείχνει ότι δεν κάνει τίποτα για να βγάλει χρήματα. Δεν αναφέρουμε καν τις εβδομαδιαίες πωλήσεις των cd του. 15.000 cd την εβδομάδα δεν είναι τίποτα για τον Μichael. Ο κατάλογος της Sony/ATV όμως είναι χρήματα για τον Michael Jackson κάθε φορά που αναπνέει. Πολλά χρήματα. Το γεγονός ότι κανείς δεν εκθέτει το ακριβές ποσό είναι απόδειξη αυτoύ. Θα προτιμούσαν να πιστέψετε ότι ο Μichael είναι άφραγκος παρά να σας πουν την αλήθεια. Η Νέβερλαντ ανήκει ακόμα στον Michael Jackson. Το οικογενειακό σπίτι στον Encino ανήκει ακόμα στον Michael Jackson. Ο Michael εξακολουθεί να κατέχει τα τραγούδια των Beatles μέσω της συγχώνευσης με την Sony, καθώς και την πλήρη κυριότητα των δικών του τραγουδιών. Αλλά αυτά όμως είναι το δικό μας μικρό μυστικό.

Ο Michael Jackson περπατάει κυριολεκτικά με τα παπούτσια που κανένας άλλος Μαύρος δεν έχει περπατήσει ποτέ. Εάν γράψει ποτέ μια βιογραφία, θα είναι μια από τις ενδιαφέρουσες. Ένας μαύρος άντρας χωρίς πραγματικά ουσιώδη εκπαίδευση γίνεται ένας από τους πιο ισχυρούς άντρες στη βιομηχανία, ΠΑΡΑ το μίσος, τον ρατσισμό, τους εχθρούς στα δικά του στρατόπεδα και με ΜΜΕ πρόθυμα να εξαγοραστούν από τον μεγαλύτερο πλειοδότη.


Έαν η Sony είχε κοινή λογική, τώρα θα έπρεπε να  προτείνει στον Τζάκσον τη συνέχιση της συνεταιρικής τους σχέσης. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος που θα μπορούσαν να βγάλουν χρήματα από τον κατάλογο του Michael. Ο Tommy Mattola δεν έχασε την δουλεία του με την Sony γιατί ήταν κακός επικεφαλής. Ο Μattola ήταν ένα από τα θύματα του πολέμου. Ο Michael τον ξεσκέπασε και η Sony έπρεπε να περιορίσει τις απώλειές της. Οι εταιρίες το κάνουν συνεχώς αυτό. Προσέξτε ότι κανείς στη Sony, ούτε ο ίδιος ο Matolla μήνυσε ποτέ τον Jackson για συκοφαντική δυσφήμιση. Ο Michael ήταν πάντα πιστός στα αφεντικά του στηv Epic/Sony. Στα Grammy του 1984, μάλιστα, ανέβασε σε κάποια στιγμή στη σκηνή τον επικεφαλή της εταιρίας, Walter Yetnikoff. Ο Jackson σε ομιλίες του ευχαριστούσε πάντα τον Dave Glew, τον Mattola και άλλους της Sony.

Μια τελευταία επισήμανση. Τα στοιχεία που αναφέρω εδώ δεν θα έπρεπε να είναι η μόνη φορά που τα ακούτε , όμως το θλιβερό γεγονός είναι ότι πιθανότατα είναι. Όσα αναφέρω εδώ είναι ήδη γνωστά στα μέσα ενημέρωσης. Δεν τους τρέχουν τα σάλια για το οτιδήποτε σχετίζεται με τον Jackson μόνο επειδή δημιούργησε το “Thriller”. Γνωρίζουν τι συμβαίνει. Σκεφτείτε το. Γι’αυτό το λόγο γελάω όταν βλέπω σειρές όπως το “The Ultimate Hustler” που προβάλεται στο ΒΕΤ. Όλοι γνωρίζουμε ποιος είναι.

Τελειώνοντας, θα ήθελα να πω ότι ο Michael δεν θα είναι γνωστός για κάποιες υποτιθέμενες κατηγορίες. Δεν θα είναι γνωστός για το Thriller. Θα είναι γνωστός σαν τον άνθρωπο που πολέμησε την δισκογραφική βιομηχανία, κέρδισε και έζησε να για να πει την ιστορία.

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Michael Jackson - Tα παιδιά δεν λένε ποτέ ψέματα. Αλήθεια;

   
Σερφάροντας στο ίντερνετ (για να χρησιμοποιήσω μια ελληνική έκφραση) έπεσα πάνω στο συγκεκριμένο βίντεο το όποιο μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Απαφάσισα να το κατεβάσω και να του προσθέσω υπότιτλους για να το έχω και να το καμαρώνω.




Πρόκειται λοιπόν για ένα αγόρι τό οποίο έχει στείλει μια βιντεοσκοπημένη συνέντευξή του στην αμερικάνικη εκπομπή Hard Copy και στην οποία ισχυρίζεται ότι ο ίδιος και ένας φίλος του παρενοχλήθηκαν σεξουαλικά από τον Μάικλ Τζάκσον. Η χρονική περίοδος της καταγγελίας είναι ιδιαίτερα κρίσιμη καθώς ο Τζάκσον "ανάρρωνε" ακόμα από αναλογου είδους καταγγελίες, οι οποίες είχαν λήξει με έναν εξωδικαστικό συμβιβασμό (οι γονείς του παιδιού είχαν ζήτησαν χρήματα από τον τραγουδιστή αντί να πρσφύγουν στην αστυνομία. Η ασφαλιστική εταιρία του τραγουδιστή πλήρωσε το ποσό για να μην πληγεί περαιτέρω η εικόνα του σταρ, παρ’ όλο που ο ίδιος ο Τζάκσον ήθελε να πολεμήσει την υπόθεση στο δικαστήριο). (Περισσότερες πληροφορίες)












Η δημοσιογράφος της εκπομπής, στην οποία ο νεαρός έστειλε την βιντεοκασέτα, είναι γνωστή για τα όχι και τόσο φιλικά αισθήματα που έτρεφε και τρέφει για τον Τζάκσον. Η Diane Dimond είχε πληρώσει πολλές φορές υπαλλήλους του Τζάκσον προκειμένου να βγουν στην εκπομπή της και να λασπολογήσουν εναντίον του τραγουδιστή. Η χαρά της λοιπόν όταν έλαβε το συγκεκριμένο βίντεο, θα πρέπει να ήταν τεράστια γιατί ,όπως ομολογεί και ή ίδια, από τα αμέτρητα τηλεφωνήματα και γράμματα που λάμβαναν στην εκπομπή της με καταγγελίες εναντίον του Τζάκσον, η συγκεκριμένη ήταν η πιο πιστευτή. Το αγόρι απλά γνώριζε τόσα πολλά σχετικά με τη ζωή του Τζάκσον και τη φυσική του κατάσταση, που ήταν αδύνατον να τον αγνοήσει κανείς.


Προς μεγάλη της έκπληξη όμως (και απογοήτευση θα προσθέσω εγώ) η όλη υπόθεση αποδείχτηκε ότι ήταν μια απάτη. Το αγόρι δεν είχε μιλήσει με τον Τζάκσον, ούτε τον είχε συναντήσει ποτέ. Ο νεαρός ήταν δασκαλεμένος από έναν τύπο παθιασμένο με τον τραγουδιστή, ο οποίος είχε κάνει σκοπό της ζωής του να καταστρέψει τον Τζάκσον δυσφημίζοντάς τον.


Ένα αγόρι λοιπόν το όποιο δεν έχει συναντήσει ποτέ τον Τζάκσον, δεν του έχει μιλήσει πότε, καταφέρνει να πείσει με τα αληθοφανή του ψέματα μια πεπειραμένη δημοσιογράφο. Κάτι τέτοιο δεν έγινε άλλωστε και με τα δύο αγόρια που κατηγόρησαν τον Τζάκσον το 1993 και το 2003; Μόνο που τα συγκεκριμένα παιδιά είχαν γνωρίσει τον Τζάκσον, είχαν περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα μαζί του και τα αληθοφανή τους ψέματα έγιναν πιστευτά από όλο σχεδόν το κοινό, παρ’ όλο που δεν πέρασαν στο δικαστήριο και την αστυνομία.


Τα παιδιά δε λένε ποτέ ψέματα; Δεν το νομίζω.

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Σύγχαρητήρια στο ΕΤ1 για το "αντικειμενικό" ντοκιμαντέρ

 Πρέπει επιτέλους να μπει ένα τέλος σε κάποια παραμύθια


Θα ήθελα να δώσω τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια στο αγαπημένο μας κρατικό κανάλι ,ΕΤ1, που για ακόμη μια φόρα προέβαλε ένα πολύ "ενημερωτικό" και άκρως "αντικειμενικό" ντοκιμαντέρ για τον Μαικλ Τζάκσον και τη ζωή του. Φυσικά αστειεύομαι!

Ένα χρόνο μετά το θάνατο του Τζάκσον και τα ΜΜΕ συνεχίζουν να προωθούν το ίδιο παραμύθι περί παιδοφιλίας, προβάλλοντας ντοκιμαντέρ τα οποία είναι άκρως προκατειλημμένα και μονόπλευρα και που σαν στόχο έχουν να πλήξουν την εικόνα του καλλιτέχνη. Ο τίτλος τα λέει όλα «Εγκληματική συμπεριφορά: Η τρέλα του Μάικλ Τζάκσον».

Σε όσους δεν έχουν ιδέα ποιος ήταν ο Μάικλ Τζάκσον ή έχουν ακούσει για τις κατηγορίες ,τέτοιου είδους ντοκιμαντέρ δημιουργούν και θεμελιώνουν μια τελείως διαστρεβλωμένη και λάθος αντίληψη για τον καλλιτέχνη. Και αυτό γιατί απλά ο Τζάκσον ΔΕΝ ήταν παιδόφιλος, παιδεραστής ή οτιδήποτε έχει να κάνει με παιδία και σεξουαλική κακοποίηση. (Περισσότερες πληροφορίες )

Θα πρότεινα λοιπόν στο ΕΤ1 ,ως σοβαρό κανάλι που θέλει να υποστηρίζει ότι είναι, να σταματήσει τη δυσφήμιση και σπίλωση του ονόματος του νεκρού ο οποίος, τώρα πια, δεν έχει καμία δυνατότητα να υπερασπιστή το όνομά του (όχι ότι όσο ζούσε είχε, αλλά λέμε τώρα). Εάν δεν έχουν ή δεν θέλουν να πουν κάτι κάλο γι’ αυτόν, τότε ας μην πουν τίποτα.

Τέλος, θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα στο αγαπητό, κατά τα αλλά, κρατικό μας κανάλι. Γιατί δεν προβάλλετε στο "σοβαρό" και "αντικειμενικό" σας σταθμό τους πραγματικούς παιδόφιλους της μουσικής και κινηματογραφικής βιομηχανίας όπως για παράδειγμα: Έλβις Πρέσλει, Ρόμαν Πολάνσκι, Αρ Κελύ, Γούντι Άλεν κλπ (δεν θα αναφερθώ στους ντόπιους. Όλοι ξέρουν λίγο πολύ ποιοι είναι) Όλοι οι προηγούμενοι ήταν και είναι παιδόφιλοι με τη βούλα, που λένε και στο χωριό μου. Όμως οι συγκεκριμένοι άνθρωποι είναι στο απυρόβλητο από τα μέσα. ΓΙΑΤΙ; Και γιατί το όνομα ενός άνθρωπου, για τον οποίο δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ απολύτως απόδειξη (μόνο φήμες και κουτσομπολιά) ότι ήταν παιδόφιλος συνεχίζει να σπιλώνεται ακόμη και μετά θάνατον; Επειδή ήταν περίεργος, επειδή άλλαξε την εμφάνιση του τόσο ριζικά ή επειδή η αγάπη του για τα παιδιά ερμηνεύεται απο κάποιους ως ύποπτη και εγκληματική;

O Μichael Jackson κάποτε είχε πει “ Prejudice is ignorance”, "Η προκατάληψη είναι άγνοια".

Το να παρουσιάζεις ψέματα σαν αλήθεια διαμορφώνοντας άποψη, είναι ακόμη χειρότερο.

Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Μάικλ Τζάκσον - Η ασθένειά του



Είναι δυνατόν ένας άνθρωπος απο μαύρος να γίνει λευκός ;



Ο κύριος στη φωτογραφία ονομάζεται Lee Thomas και έχει κάτι κοινό με τον “ Βασιλιά της Ποπ”, Michael Jackson. Αυτό δεν είναι η ικανότητά του στο χορό και το τραγούδι αλλά το γεγονός ότι και οι δύο προσβλήθηκαν από την ίδια δερματική πάθηση που ονομάζεται Vitiligo ( στα ελληνικά,Λεύκη).




Η Λεύκη είναι μια χρόνια διαταραχή που προκαλεί αποχρωματισμό και σημάδια στο δέρμα. Εμφανίζεται όταν τα μελανοκκύταρα, τα κύτταρα που είναι υπεύθυνα για το χρώμα του δέρματος, πεθαίνουν ή δεν είναι σε θέση να λειτουργήσουν. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τον αποχρωματισμό τμημάτων η ολόκληρου του δέρματος ή τη δημιουργία κηλίδων.  Τα αιτία που προκαλούν την εμφάνιση της λεύκης δεν είναι γνωστά  (για περισσότερες πληροφορίες http://www.medlook.net/article.asp?item_id=1627 )






Michael Jackosn (1981)
Ο Jackson διαγνώστηκε ότι υπέφερε από Λεύκη κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 80'. Αυτή η δραματική αλλοίωση του χρώματος του δέρματός του έχει γίνει πολλές φορές αντικείμενο αστείων και ανεκδότων, με πολλούς να υπαινίσσονται ή ακόμη και να υποστηρίζουν ότι η αλλαγή αυτή ήταν εσκεμμένη. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα δικαιολογούσουν σε καμία περίπτωση ένα δημόσιο πρόσωπο που άλλαξε τόσο ριζικά τα χαρακτηρίστηκα του προσώπου του και συμπεριφέρεται περίεργα.Ισως όμως θα πρέπει να αναλογιστούμε τον ρόλο που αυτή η περίεργη ασθένεια μπορεί να είχε παίξει στα προφανή θέματα αυτοεκτίμησης που είχε ο μεγάλος αυτός καλλιτέχνης.






Όταν το  1993 σε μια ζωντανή τηλεοπτική συνέντευξη ο Τζάκσον, εμφανώς συγκινημένος, ανακοίνωσε τους λόγους για την αλλαγή του χρώματος του δέρματός  του, ήταν προφανές ότι το θέμα ήταν αρκετά επώδυνο γι’ αυτόν. Ο Τζάκσον  εξήγησε ότι χρησιμοποιούσε μέικ απ για να κάνει τον τόνο του δέρματός του πιο ενιαίο καθώς, όπως είπε, η ασθένεια αυτή δημιουργεί κηλίδες στο δέρμα.


Mάικλ Τζάκσον (1994)





Μάικλ Τζάκσον (1995)
Η προσωπική του μακιγιέζ είπε το 2004 : « Άρχισε να εμφανίζεται (η ασθένεια) σχετικά νωρίς, προσπαθούσε να το κρύψει κι από μένα ακόμη… προσπάθησε να το κρύψει για αρκετό καιρό. Προσπαθούσε να το καλύψει με μακιγιάζ μέχρι που επεκτάθηκε πολύ. Είναι σε ολόκληρο το σώμα του. Προσπαθούσαμε να το κρύψουμε και να το καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερο μέχρι τη στιγμή που αναγκάστηκε να πει στο κοινό , « Κοιτάξτε, δεν προσπαθώ να γίνω λευκός, έχω μια δερματική πάθηση»

Στην αρχή προσπαθούσα να καλύψω τα λεύκα σημεία ώστε να ταιριάζουν με το σκούρο τμήμα του δέρματός του όμως στη συνέχεια επεκτάθηκε τόσο πολύ που έπρεπε να προχωρήσουμε στο πιο ανοιχτό τμήμα του δέρματός του, επειδή όλο του το σώμα αντιδρούσε … όλο του το σώμα έπρεπε να είναι καλυμμένο με μακιγιάζ, κάθε εκατοστό. Ήταν λοιπόν πιο εύκολο να κάνουμε την μετάβαση από τη σκούρα στην ανοιχτή απόχρωση που είναι σήμερα.»


Μάικλ Τζάκσον (1994)
Οι σκεπτικιστές όρμησαν αμέσως στον Τζάκσον διαδίδοντας φήμες για προιόντα λεύκανσης του δέρματος και εξωτερικευμένου ρατσισμού. Πολλοί ισχυρίστηκαν, και ακόμα το κάνουν, ότι ο Jackson δεν επιθυμούσε πλέον να είναι μαύρος. Μερικοί είπαν ότι απεχθανόταν τόσο πολύ τον πατέρα του ώστε να αλλοιώσει την ίδια του τη φυλή. Άλλοι,πάλι,είπαν ότι έγινε σεξουαλικά και φυλετικά μη προσδιορίσιμος ώστε να μπορεί να απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό.

Ο ίδιος ο Μichael Jackson είπε το 1993 : « Είμαι μαύρος Αμερικάνος, είμαι περήφανος για τη φυλή μου. Είμαι περήφανος γι’ αυτό που είμαι. Έχω πολύ περηφάνια και αξιοπρέπεια.
Προσπαθούμε να την ελέγξουμε [την ασθένεια] και χρησιμοποιώντας μακιγιάζ την κάνει πιο ενιαία [την Λεύκη] γιατί δημιουργεί κηλίδες στο δέρμα μου.»


Μάικλ Τζάκσον (1995)
Ο Μαικλ Τζάκσον , σύμφωνα με όσους τον γνώρισαν προσωπικά αλλά και τον ίδιο, ήταν ένα πολύ ντροπαλό άτομο που είχε τρομερή ανασφάλεια με την εμφάνισή του. Αυτό ξεκίνησε στην εφηβεία με το τρομερό πρόβλημα ακμής που είχε αλλά και το γεγονός ότι ο πατέρας του συνήθιζε να τον κοροϊδεύει για τη μεγάλη του μύτη.  Μπορεί κανείς να φανταστεί το χτύπημα που θα πρέπει να επέφερε στην ήδη ταραγμένη του αυτοεκτίμηση η συγκεκριμένη αρρώστια. Και το γεγονός ότι έπρεπε να βιώνει όλη αυτή την κατάσταση μπροστά στα μάτια όλου του κόσμου δεν βοηθούσε την υπόθεση.


 Κάποτε διάβασα την έξης φράση “ Όταν στην αλυσίδα των γνώσεων που έχει ο κάθε άνθρωπος λείπουν κρίκοι, προσπαθούν να καλύψουν το κενό με προκαταλήψεις”

Mετά το θάνατο του Τζάκσον πολλές πληροφορίες και στοιχεία για την ασθένεια του ήρθαν στο φώς. Σύμφωνα λοιπόν με το πόρισμα των ιατροδικαστών ο Μάικλ Τζάκσον,πράγματι,υπέφερα από Λεύκη.



ΑP ( Associated Press)Οι ιατροδικαστές βρήκαν αποχρωματισμό του δέρματος γύρω από το στήθος του, στην κοιλιά του, το πρόσωπο, τα χέρια       

http://site2.mjeol.com/attachments/2819_AP_JacksonWasHealthy_10-1-09.jpg

http://articles.nydailynews.com/2010-02-10/gossip/27055882_1_acute-propofol-intoxication-conrad-murray-jackson-family

 Το έγγραφο της ιατροδικαστικής αναφοράς














































To συγκεκριμένο γάντι ανήκε στον Μάικλ Τζάκσον. Πολλοί κοντινοί του συνεργάτες υποστηρίζουν ότι ο Τζάκσον το πρωτοφόρεσε για να κρύψει τα σημάδια της Λεύκης που είχαν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους στο αριστερό του χέρι. Στο γάντι φαίνονται καθαρά τα σημάδια απο το μακιγιάζ που χρησιμοποιούσε ο τραγουδιστής ακόμα και στα άκρα του. Το γάντι, όπως και το καπέλο -το οποίο φορούσε ο Τζακσον προκειμένου να προφυλάσσεται απο την υπερβολική ακτινοβολία του ήλιου- αργότερα έγιναν το σήμα κατατεθέν του.






Michael Jackson (1984)




Michael Jackson  (1995/96)






Άλλες περιπτώσεις









 





O Michael Jackson σε νεαρή ηλικία.

















Σ'αυτές τις φωτογραφίες φαίνονται καθαρά τα σημάδια του Vitilligo (Λεύκης) στα πόδια του Michael Jackson. 









Πρόσφατη συνέντυξη του Lee Thomas: η εξάπλωση της Λεύκης φαίνεται καθαρά στο αμακιγιάριστο πρόσωπό του. 


Πρώτο Μέρος





Δεύτερο Μέρος








Τρίτο Μέρος